معرفی برترین اداره هوشمند در جهان

مزایای خانه هوشمند

برترین اداره هوشمند در جهان

 

دفتر مرکزی جدید Deloitte، The Edge، در آمستردام

این ساختمان “هوشمندترین فضای اداری ساخته شده تا کنون” نامیده می شود. این ساختمان و کارکنان آن به یک اپلیکیشن گوشی هوشمند متکی هستند که برنامه‌های زمانی کارگران را بررسی می‌کند، مکان‌های پارکینگ مناسبی را اختصاص می‌دهد، و فضای کاری را بر اساس برنامه سفر و ترجیحات هر فرد اختصاص می‌دهد. در پشت صحنه، ده‌ها هزار حسگر داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند، که به فرآیندها و خدمات ساختمان در زمان واقعی بازخورد داده می‌شوند و به عنوان مثال، ارزیابی می‌کنند که کدام مناطق نیاز به تمیز کردن دارند و کدام مناطق می‌توانند برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی خاموش شوند.

اداره هوشمند

هر آنچه که باید پیرامون اداره هوشمند بدانید

 

ساختمان کریستال لندن

ساختمان کریستال در لندن بسیار بیشتر از یک ساختمان اداری متوسط است. در فضای مربعی می توانید یک منطقه نمایشگاهی، سالن نمایش، امکانات کنفرانس، اتاق جلسات و فضای اداری برای مهندسی جهانی زیمنس پیدا کنید. طراحی معماری نوآورانه به منابع طبیعی مانند آب باران و نور خورشید اجازه می دهد تا به جای سوخت های فسیلی استفاده شود. شرایط داخلی و خارجی به طور خودکار حس می شود و تهویه به طور مداوم برای اطمینان از بهره وری انرژی بهینه تنظیم می شود.

 

مرکز واتسون مونیخ

این دفتر متشکل از فضاهای کاری کارکنان و آزمایشگاه‌های فناوری است که به عنوان «همکار» شناخته می‌شوند.این فضا نه تنها آخرین فناوری اداری هوشمند موجود را به نمایش می‌گذارد، بلکه به عنوان محل آزمایشی برای نوآوری‌های آینده عمل می‌کند. از محاسبات شناختی استفاده می کند، بنابراین ساختمان و محیط آن به طور مداوم در حال یادگیری و بهبود هستند تا نیازهای مستاجران خود را برآورده کنند.

 

مرکز بولیت در سیاتل

مرکز Bullitt به عنوان اولین ساختمان صفر خالص انرژی، کربن خالص صفر و آب خالص صفر در جهان شناخته می شود. این با طول عمر 250 ساله طراحی شده است که بیش از شش برابر عمر متوسط ساختمان ها است. انرژی این مرکز توسط یک آرایه خورشیدی 244 کیلوواتی روی پشت بام، متشکل از 575 پنل خورشیدی تامین می شود. و هر آب بارانی که در محل می ریزد در یک مخزن در زیرزمین جمع آوری می شود و با استانداردهای شرب قابل تصفیه تصفیه می شود. این آب برای تامین کل ساختمان کافی است.

آپارتمان هوشمند

معرفی آپارتمان هوشمند فرهام

 

ساختمان SRR4

اگر کارمند پردیس SSR4 اینتل در بنگالورو هستید، به لطف کاشی‌های جمع‌آوری انرژی در ورودی ساختمان، هر بار که وارد محل کار می‌شوید، به تولید برق کمک می‌کنید. علاوه بر این، منابع انرژی تجدیدپذیر 40 درصد از نیاز برق ساختمان را برآورده می کنند و انتشار CO2 را تا 37 درصد کاهش می دهند. این فضا به مجموعه عظیمی از ویژگی های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا مجهز شده است. برنامه رزرو تلفن همراه روزانه بیش از 2000 رزرو را پردازش می کند و به بهبود استفاده از فضا تا 20 تا 30 درصد کمک کرده است. این برنامه همچنین به کارمندان اجازه می دهد تا شرایط منطقه خود را مطابق با ترجیحات شخصی خود تنظیم کنند. این نه تنها رضایت کارکنان را بهینه کرده است، بلکه تصور می شود بهره وری را تا 26 درصد افزایش داده است.

خانه هوشمند

معرفی خانه هوشمند فرهام

 

 

لبه آمستردام

ساختمان و کارمندان آن به یک اپلیکیشن گوشی هوشمند متکی هستند که برنامه‌های زمانی کارگران را بررسی می‌کند، مکان‌های پارکینگ مناسبی را اختصاص می‌دهد، و فضاهای کاری را بر اساس برنامه سفر و ترجیحات هر فرد اختصاص می‌دهد.این فضا به 28000 حسگر عظیم مجهز شده است. این‌ها دائماً برای جمع‌آوری داده‌ها و اطلاع‌رسانی به تصمیمات بلادرنگ کار می‌کنند، مانند اینکه کدام مناطق نیاز به تمیز کردن دارند و کدام مناطق می‌توانند برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی خاموش شوند. به گفته BREEAM، این ساختمان سبزترین ساختمان در جهان است که بالاترین امتیاز پایداری را که تا به حال اعطا شده است، 98.4٪ به دست آورده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *